තව පැයයි. කට්ටිය ලෑස්තිද වැඩේට?
6.00 කියලා Time තියලා තිබුණට physical පන්තියේ වැඩ ටික balance වෙලා එනකොට 6.30 කිට්ටු වෙයි. Links 6.00 වෙනකොට දානවා. වැඩේට ලෑස්ති වෙලා ඒ වෙලාවට live එකට join වෙලා, පටන්ගන්නකන් tute එක පොඩ්ඩක් උඩින් උඩින් බලාගෙන යන්න. තමන්ගේ inorganic note එකත් ලඟින් තියාගන්න.
Chemistry | අමිල දසනායක


