Notis pun dah dimaklumkan. Jangan risau. DFM masih ada, cuma di media sosial saja. Sementara masih ada masa, apa kata korang yang member forum atau yang belum jadi member forum pergi masuk forum dan snap atau screenshot profile forum. Yang mana ada title di forum tu pergilah jenguk dan ambil peluang yang ada ni. Ada juga yang dapat award dan beli macam² guna DragonCoin dalam tu kan. Tunggu apa lagi? Masuk la cepat btw, min seru penunggu malam yang selalu ada zaman pkp dulu untuk masuk meriahkan chatbox bawang tu. Kalau korang, korang rindu siapa dalam tu? Kalau min, celoteh² DJ dan korang² yang havoc selalu dalam tu. Nama user forum yang paling min ingat dari dulu sampai sekarang selalu ada, suyisaster. Kalau korang siapa pula? Mention ramai² kenalan yang korang chat selalu tu biar inbox dia penuh bulan ni Ajomzzz