Q: ඔයාගේ mind එකේ peace එක වෙනුවෙන් ඔයා ගත්ත ලොකුම Decision එක මොකක්ද?
A: ඉක්මනට පොඩි දේටත් කේන්ති යන එක control කරගත්ත එක. එහෙම කරගත්තම තමයි මට තේරුණේ එහෙම කේන්ති යන එකෙන් කොච්චර නම් මගෙ මානසික සැනසීම, නිදහස, සෞඛ්ය නැති වෙලාද, දැන් මම කොච්චර සැනසීමෙන්ද කියලා..🥺❤️🩹
"⚠️🚨𝗗𝗢𝗡'𝗧 𝗦𝗧𝗢𝗣 𝗖𝗛𝗔𝗡𝗡𝗘𝗟එකේ මුල් නිර්මාණයකි. කරුණාකර මුල් අයිතිය සුරකින්න!🚫
⚠️🚨𝗢𝗥𝗜𝗚𝗜𝗡𝗔𝗟 𝗖𝗥𝗘𝗔𝗧𝗜𝗢𝗡 𝗢𝗙 𝗗𝗢𝗡'𝗧 𝗦𝗧𝗢𝗣 𝗖𝗛𝗔𝗡𝗡𝗘𝗟. 𝗣𝗟𝗘𝗔𝗦𝗘 𝗦𝗔𝗩𝗘 𝗧𝗛𝗘 𝗢𝗥𝗜𝗚𝗜𝗡𝗔𝗟 𝗥𝗜𝗚𝗛𝗧𝗦!🚫"









