Captain ArriesHello Askar Askar Capt ! 🫡🔥 Malam ni 10.00 PM ada news high impact PMI! Sebelum market mula 'menari', Capt nak bagi pesanan sikit pasal pengurusan risiko bila nak trade waktu news nanti 👇👇👇 Gunakan Akaun Cent: Bagi yang deposit modal kecil, tukar ke akaun…Kasi berapii tap tap jap! Capt nak tengok sapa yang ready news malamni 🔥🔥🔥t.me/CaptainArries/18214Translate139521111September 1, 2026 986