ඔයාලට සතියට දවස් තුනක් essays දානවා mcq වලට අමතරව ( අගහරුවාදා, බදදා, බ්රහස්පතින්දා )මම හවස 7 ට marking එක දානවා. ඔයාලා ඒක බලලා වැරදි හදාගෙන, ඒ කොටසට අදාල past paper essay කොටස් ටික කරන්න ඕනි#physicst.me/bunnynoteZ/32905Translate8August 27, 2026 1.5K 1