Bybit event එක අදයි හෙටයි දෙකේම පුලුවන් ලමායි ⛔🔥
Deposit කරපු අය අනිවාර්යයෙන්ම මේ උඩ Voice එක අහන්න⛔
Deposit කරපු අය මේ ටිකේ නිතරම ඇප් එකට Log වෙන්න.
20$ වගේ Spot එකේ Coin Buy කරල Sell කරන්න..
( දවසට 3ක් 4ක් ඊටත් වඩ වැඩි උනත් අව්ලක් නෑ Risk එකක් නෑනේ)
මට ඕන කොහමහරි දාපු ඔක්කොටම Reward අරන් දෙන්න🔥 මම ඒකයි මේ තරම් Update කරන්නේ⛔
( හේතුව Voice Message එකේ තියෙනවා)
පුලුවන් හැමෝම අදයි හෙටයි තියෙනවා කරගන්න🔥
Dogs Coin ලක්ෂයක් Free තියෙනවා Reward එකට⛔
Forwarded fromShark Boy Sl 🦈
3
2August 24, 2024 615 1