මුලින්ම මෙච්චරයි වෙන්න ඕනේ. ඔයාලට දවස් හතරක කාලයක් තියේ Chemistry වල අපි කියන පාඩන් වල බැරි කොටස් ටික කවර් කරගන්න.
Physics වලට දවස් හයයි.
කවර් කරගන්නවා කියන්නේ පාඩම කොහෙන් ඇහුවත් තියරි කෑල්ල මතක් වෙන තත්වෙකට ගේන්න ඕනේ.
ඒකට අපි වීඩීයෝ ලින්ක් සෙට් එකක් දෙනවා.අපේ බොට්ට ඒ ටික ඇඩ් කරලා තියෙන්නේ.ඔයාට ඕනේ එක ගන්න පුලුවන් ඒකෙන්

Chemistry - Genaral Chemistry කොටස
Physics- යාන්ත්ර විද්යාව 1 වන අදීරය (චලිතය,බලය ස්කන්ධය හා ත්වරනය,බල ඝූර්නය,බල සම්ප්රයුක්තය මේ වෙනකන් කොටස් ටික)
මේ කොටස් ටික කවර් නැති ලමයි අනිවාර්යයෙන් සදුදා වෙනකොට කවර් කරගෙන ඉන්න Essay ටික ප්රැක්ටිස් වෙන්න පටන් ගන්න ඕනේ ඉක්මනින්
ඔයාලට ඕනේ නෝට්ස් ඔක්කොම
@HandInHandbyBunnyBot බොට්ගෙන් ගන්න
Essay වලට ආරාම්භයක් ගන්න කරන්නේ මේක අනිවාර්යයෙන් කරමු.වැඩේට සෙට් වෙන ලමයි Done කියලා දාන් යන්න

@Bunnynotez
@HandInHandbyBunnyBot
