2 minggu kita win . 2 hari kena loss Kaw - kaw korang hentam Boy huhu… — AJIB BOY FX — TG.ME

2 minggu kita win . 2 hari kena loss Kaw - kaw korang hentam Boy huhu 😊

Setiap hari , korang withdraw lagi besar dari amount deposit . Sedih jugak bila 2 malam ni boy kena terus kena blame macam ni
🔥79❤11👍3🎉3😎3🐳2💯2🏆1
September 3, 2026 1.4K