Terima kasih untuk semua yang ada dengan ajibboy sepanjang channel ni ditubuhkan ❤️
Sejujurnya boy dah penat . Penat struggle , penat untuk live hari hari , penat nak bagi EDUCATION , penat nak cari setup, semua benda yang boy buat tu semua untuk abang akak boy
Tapi boy faham MANUSIA kan, time boy no SL 1 bulan semua orang ada belakang boy , time ada hari kita kena sama sama , boy sendiri je yang kena hadap sorang sorang , biasa la lumrah trading kan
Tapi bila boy bukak feedback selama abang akak follow boy rupanya ramai yang make profit alhamdulillah , insyaAllah dengan sokongan abang akak boy akan kekal kan perfomance yang terbaik lepas ni .
Kita bukak buku baru kita buat balik sama sama okey , terima kasih untuk semua .
84
4
3
2
2
2
1August 20, 2026 2.4K 1

