🔴අපි දවසට රචනා දෙකක් ලියමු ළමයි.හැබැයි මට ටයිම් එකකට නම් දාන්න බැරි වෙයි රචනා.ඒත් මම ඔයාලාට දවසට රචනා දෙකක Marking මාතෘකාව එකක් දානවා මෙ පල්ලෙහා Groups දෙකට.ඔයාලා Free Time එකක් හදාගන මාතෘකාව බලලා රචනාව ලියලා Marking එක Open කරලා අඩු පාඩු හදාගන්න.
🔴වැඩේ වෙන්නෙ මෙහෙමයි පලවෙනි රචනාව දැනට කරගන ආව පිලිවෙලට යන්නෙ.එ කියන්නෙ දැන් ඉන්නෙ අපි තුන්වෙනි පාඩමේ රචනාවල.
🔴දෙවනි රචනාව අලුතින් හදපු Group එකෙ.එ කියන්නෙ හය වෙනි පාඩමෙ ඉදලා ඒක යන්නෙ.
0️⃣1️⃣ Bio Essays Session 01(U01 - U05) - https://t.me/StudyByteZ_COLLECTION/13
0️⃣2️⃣ Bio Essays Session 02(U06 - U10) - https://t.me/StudyByteZ_COLLECTION/1249
⚡️වැඩේ මෙවිදියට කරගන ගියොත් නම් ඉවර කරගන්න පුලුවන් අපිට.❤️🔥
@StudyByteZ
t.me/StudyByteZ/2389Translating to English…
10
1June 18, 2024 2.3K 12