CHEMISTRY MASIH STRUGGLE? SPM dah dekat, jangan tunggu last minute!… — Serene NotesChannel ʕっ•ᴥ•ʔっ — TG.ME

🧪 CHEMISTRY MASIH STRUGGLE?

SPM dah dekat, jangan tunggu last minute! 👀

Jom join CHEMISTRY A+ MASTERCLASS bersama Sis Heera — Chemistry Tutor & Author of Chemistry SPM Book! 🔥

Tips & strategi tackle Chemistry
Guidance untuk past years
Key topics yang wajib kuasai

📅 30 August 2026 (Monday)
9:00 PM – 11:00 PM
💻 zoom
🎓 Form 4 & Form 5
💰 RM10 ONLY!

📲 CLICK UNTUK REGISTER
https://forms.gle/1NodC8zz94DV2iST6
 
Slot terhad — jangan lepaskan peluang untuk level up Chemistry korang! 🚀
Tag kawan yang tengah struggle Chemistry! 🫵🏻🧪
Google Docs
Chemistry A+ Masterclass with Sis Heera
Hi bakal-bakal Straight A SPM! 🥳 SPM dah dekat tapi Chemistry masih struggle? 🧪 Jom join Chemistry A+ Masterclass bersama Sis Heera, Chemistry Tutor & Author Chemistry SPM Book! ✨ Dapatkan tips, strategi & guidance untuk tackle Chemistry dengan lebih yakin.…
August 30, 2026 958 6