✅මේ channel එකේ මේ වැඩ ටික ඉස්සරහට කරන් යන්නේ.. 🔴Physics , Chemistry වලට, 🌕පාඩමෙන් පාඩමට Theory වලින් හදපු සහ past papers වලින් හදපු Special points pdf හැම පාඩමටම දාලා දෙනවා.. ඊට අමතරව හැම pdf එකටම voice msg දානවා ඒකේ ලියලා තියෙන point පැහැදිලි කරලා. එතකොට pdf එක බලාගෙන voice එක අහනකොට පාඩම ඉක්මනට revise කරගන්න පුලුවන් නේ.. - - - - - - - - - - - - - - - - - - 🌕 හැම පාඩමකට daily ප්රශ්න දානවා.sir lage papers වලින් හොයාගන්න , පොත් වලින් හොදාගන්න ප්රශ්න. ඊට අමතරම voice සහ marking දානවා හැම ප්රශ්නෙටම. Chemistry වල unit 1 ඉදන් හැම පාඩමකටම 1980 ඉදන් 2025 දක්වා past papers විවරණයක් දානවා.. ඊට අමතරව හැම ප්රශ්නේම හිතන විදිය පැහැදිලි කරලා voice දානවා. 🌕Bio Admin හැම දාම BIO essay දායි ඒ වත් කරන්න.. Marking එකකුත් දායි. 🌕 physics practical ටිකටත් ඉස්සරහට දවස ගානේ ප්රශ්න දාන්නම්.. 🔴තව physics , chemistry sirla කිහිප දෙනෙකුගේම papers දානවා. Marking , discussion එක්කම දවස ගානේ... ඒවගේ විවරණයත් දවස ගානේ දානවා.. - - - - - - - - - - - - - - - - - - JOIN NOW ✅👉 https://t.me/notesbydineth Notes by DINeth 🌙
මේ channel එකේ මේ වැඩ ටික ඉස්සරහට කරන් යන්නේ.. 🔴Physics , Chemistry… — 🌏 Sci-WEB℠ 🚀 links — TG.ME
February 11, 2026 31.7K 12 37