2025 - 2026 A/L SFT* 💥💥 *Smart Paper නොකරපු අය හැමෝම මේ වෙනකල් කරපු… — ශානක රණතුංග 2024 SFT — TG.ME

👉 *2025 - 2026 A/L SFT*
💥💥 *Smart Paper නොකරපු අය හැමෝම මේ වෙනකල් කරපු papers කරලා discussion ටිකත් බලලා ඊළඟ paper එක දාන්න කලින් සෙට් වෙලා ඉමු*..💥💥
(Smart Papers මේ link වලින් log වෙලා කරන්න.)

*Smart paper 01*
https://forms.gle/f3z2P47GUdGFTehi6

*Smart paper 02*
https://forms.gle/4VfqCh5Vi7kZ8isX9

*Smart paper 03*
https://forms.gle/PyeYgHbwCYFNSRA36

*Smart paper 04*
https://forms.gle/s6bCCebXNyNECaxu5

*Smart paper 05*
https://forms.gle/5BsNjT6np2eSAoWF9

*Smart paper 06*
https://forms.gle/h2wvbaqJF2MwxoeC8

*Smart paper 07*
https://forms.gle/btgdykQyPqywKYJb9

*Smart paper 08*
https://forms.gle/YivuTawxy8njWfrG6

(සියලුම Smart papers වල discussion පහල link එකෙන් ගිහින් බලන්න පුලුවන්)
https://youtube.com/playlist?list=PL1ZtTjJQ9jehm9dT3E3X-sQERVefPJp5G&si=qSUBL7LPoiH2CaNO

ඔයාගෙ තව යාලුවෙකුටත් share කරලා එයාටත් අලුත් දෙයක් ඉගෙන ගන්න උදව් කරමු.
Google Docs
SMART PAPER - 01 (SFT) ශානක රණතුංග
(පන්ති සඳහා සම්බන්ධ වීමට 2025 හෝ 2026 SFT Online හෝ Physical යන්න නම, පාසල, ලිපිනය සමග 070 466 7 888 අංකයට WhatsApp පණිවිඩයක් යොමු කරන්න)
January 11, 2025 217 1