අපේ පන්තිය සමග පැවැත්වෙන
Paper revision එක සම්බන්දව පොඩි විස්තරයක් කරන්නම්
මාසෙකට papers 4ක් පැවැත්වෙනවා
👉එතනින් papers 2ක්
Full syllabus papers විදිහටත්
👉Papers 2ක් Merit papers විදිහටත්
(යාන්ත්ර විද්යාව,දෝලන හා තරංග පාඩම් පමණක් අන්තර්ගත වන විදිහට)
නිර්මාණය කරලා තියෙනවා
ඔයාලට option 2ක් තියෙනවා
👉Option 01
කැමති අයට papers 4ම කරන්න පුලුවන්
👉Option 02
කැමති අයට ඒ paper set 02න් 01ක් තෝරගෙන කරන්න පුලුවන්
පන්ති ගාස්තු තවමත් decide කරලා නැහැ
පලවෙනි සතිය free සම්බන්ද වෙන්න පුලුවන්
එදාට ඒ විස්තර දැනුවත් කරන්නම්
ඒ සම්බන්දයෙන් වෙනත් ගැටලු තියෙනවා නම් ඉදිරිපත් කරන්න
අවසාන මාස වලට එනකොට
(Final papers)
ඒ papers 4ම full syllabus papers 4ක් විදිහට transform වෙනවා
47
1
1August 31, 2026 1.6K 59 3