Siapa sangka dari rider Lalamove now dah jadi FULL TIME TRADER โ˜๐Ÿปโ˜๐Ÿปโ€ฆ โ€” Nish 3rdMovement ๐Ÿ‡ต๐Ÿ‡ธ โ€” TG.ME

Siapa sangka dari rider Lalamove now dah jadi FULL TIME TRADER โ˜๐Ÿปโ˜๐Ÿป Sehari cedok order dari 8pagi sampai 8malam cari duit nak hidup, nak makan. Ada lebih sikit buat depo untuk trade Sampailah jumpa tune konsisten withdraw grow dari 100$ ke 500$ buat sampai 10kali ๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช Mustahil? Yes kalau takda ilmu dalam trading. Tak mustahil kalau ada ilmu & disiplin untuk stay konsisten dalam trading Kehadiran nish di dunia IB ni untuk educate orang bahawa trading ni boleh buat duit kalau sentiasa berdisiplin & follow SOP nish โœ…

September 2, 2026 847 1