Siapa sangka dari rider Lalamove now dah jadi FULL TIME TRADER โ๐ปโ๐ป Sehari cedok order dari 8pagi sampai 8malam cari duit nak hidup, nak makan. Ada lebih sikit buat depo untuk trade Sampailah jumpa tune konsisten withdraw grow dari 100$ ke 500$ buat sampai 10kali ๐ช๐ช Mustahil? Yes kalau takda ilmu dalam trading. Tak mustahil kalau ada ilmu & disiplin untuk stay konsisten dalam trading Kehadiran nish di dunia IB ni untuk educate orang bahawa trading ni boleh buat duit kalau sentiasa berdisiplin & follow SOP nish โ
September 2, 2026 847 1