*VeryChat Rate Update 📄* *ویری کوائن آج کسی بھی ٹائم آپ سب کے Very Wallet میں آئے گا تو مارکیٹ میں سپلائی بڑھنے کی وجہ سے اس کا ریٹ کچھ وقت کے لیے ڈمپ ہو سکتا ہے۔* *امید ہے 1 سے 2 ہفتوں میں اگر VERY کی ڈیمانڈ بڑھی تو ریٹ دوبارہ پمپ ہو سکتا ہے۔ 📈* *ساتھ ہی mining جاری رکھیں، کیونکہ اگلی migration نومبر یا دسمبر میں متوقع ہے۔ جنہوں نے اس بار محنت نہیں کی، وہ اگلے 4 ماہ اچھی محنت کریں۔* *ان شاء اللہ اگلی migration میں 30 سے 40 ہزار VERY تک mine کر سکتے ہیں۔ 🚀* *جلد بازی میں کسی Scammer کے ہاتھ نہ لگ جانا سب نے محنت کی ہوئی ہے اپنے کسی Trusted ڈیلر کے ساتھ ڈیل کرنی ہے* *شکریہ 💖* https://invite.verychat.io/ar_wattoo
invite.verychat.io❤️Ali Raza Wattoo❤️ Click the link now to receive GIFT🎁On-device AI onboarded Chat-to-Earn Global PlatformAugust 10, 2026 19