Guys Ape ms dpu admin Adiboy oyala hamotam wish krnw kiynt kiww oyalge idiri wada katyutu wlt aye exam karana karnne nati okktom all the best . Aye oya mokhri ekk adminla illpuwm ew dmm ayt godak thnks kiyanna kiww ,pora tele na meka kiynn kiww . godk yluwo hmbuna okktom wish krnw kiyl kiynn kiww
Api me grp ek kre kwruhri meken wadak gai kiyl hithk exam wenkm krn giya kathri podi hri uddwk hinda Ape wde oyt uddwk una nam react ekk dnnn
E wagem grp eke owner "I,m Darker " t special thnks mehem grp ekak hduwt .
Anika adminlth ehemi
Api aye me 25 ms grp eke mokuth dnne na aye exam krn ay innwnm hodt krgnn 26 ms grp ekk tiye eke 26 ewa dai jayama wewa api adminla okkom wish krnw oylt .
Other admin 😉
89
5February 4, 2026 1.4K 3