O/L A8යි C1යි.
A/L Maths වලින් A3යි (කොළඹ 142, මොරටු select).
මොරටුව Electronics and Telecommunications Engineering Department select වෙලා First Class (4.0 GPA) අරන් graduate වුණා. Degree එක කරන කාලයේ අන්තර්ජාතික තරඟ ජයග්රහණ වගේම Q1 research publication එකකුත් කරා.
2018 ඉඳන් මේ දක්වා Maths කරලා මොරටුවේ Engineering එන උන්ට ස්වේච්ඡාවෙන් engineering maths content එක උගන්වනවා. කැම්පස් අවුරුදු 4ටම අදාළ බොහොමයක් maths subject වලට අදාළ videos youtube channel එකේ තියනවා. දන්න විදියට සිංහලෙන් engineering math content තියෙන වැඩිම views තියෙන channel එක.
දැන් ඕස්ට්රේලියාවේ Full Scholarship එකක් එක්ක PhD එක කරනවා.
මේ ටික දැම්මේ මම ගැන කියන්න නෙමෙයි. අද result ආපු පොඩි එකෙක්ගේ දෙමාපියෙක්, සහෝදර සහෝදරියක් හරි මේක දකිනවනම් ඒකා ගත්ත ලකුණු ගාණ අඩුයි කියලා ඒකට බණින්නවත් අනික් උං ඉස්සරහා මෝඩයා ගාණටවත් දාන්න එපා. ශිෂ්යත්වේ කියන්නේ ළමයෙක්ගේ අනාගතේ තීරණය වෙන විභාගයක් නෙමෙයි. පොඩි එවුන්ට උං ආස දේ, හැකියාව තියෙන දෙයින් ඉස්සරහට යන්න උපරිම සහයෝගය දෙන්න. ඒ පොඩි එවුන් දවසක තමන්ගේ අංශයන්ගෙන් ඉහළටම ගිහින් ඔයාලට ආඩම්බරයක් වෙයි ! ❤️
Sandushan Chamantha Ranaweera

