K.G.F Chapter 3 Fan Thoery...මේවගෙන් මොකක් වෙයිද ඇත්තටම🔥 📌No. 1… — 🔥𝐌𝐨𝐯𝐢𝐞𝐂𝐥𝐮𝐛 𝐑𝐞𝐯𝐢𝐞𝐰𝐬 & 𝐎𝐭𝐡𝐞𝐫𝐬🔥 — TG.ME

🔥K.G.F Chapter 3 Fan Thoery...මේවගෙන් මොකක් වෙයිද ඇත්තටම🔥

📌No. 1
      ඔයාලට මතක ඇති KGF 2 එකේ රොකී Prime Minister හම්බෙන්න යන කොටස. ඒකේ අර මම් තමයි ඉන්දියාවේ CEO කියලා කියද්දී එතන ඉන්න මනුස්සයගේ නම මතකද? එයාගේ නම Jimmy Carter. මේ නම තියෙන කෙනෙක් තමා ඇමෙරිකාවේ 1978-1982 කාලේ ඇත්තටම ජනාදිපති වෙලා ඉන්නෙ. පස්සේ CIA එකෙන් ඇවිල්ල ෆයිල්ස් වගයක් දෙන එකයි,රොකී නැවේ ඉන්න වෙලාවේදි ඒ ගැන කියලා ඇමරිකාවට Fax එකක් යවපු එකයි එක්ක KGF 3 එකේදි රොකී ඇමරිකාවත් එක්ක කටයුතු කරපු දෙයක් ගැන සදහන් වෙයි කියලා ෆෑන් තියරියක් තියේ..

📌No. 2
      මේ තියරිය ගොඩ දෙනෙක්ට තියෙන ප්‍රශ්නයක් තම KGF 2 එකේදි රොකී මැරුණද නැද්ද කියන එක... එක ෆෑන් තියරියක් තියේ ඒකට අනුව රොකී මැරෙන්නෙ නැතුව ඇති. මොකද ඒ ෆෑන් තියරිය අනුව රොකී අම්මට දෙන පොරොන්දුව තමා ලෝකෙන්ම බලවත්ම මෙන්ම ධනවත්ම කෙනා එයා වෙනවා කියන එක. ඒත් KGF 2 ඉවර වෙද්ද්ත් එයා ඉන්දියවට වෙතරයි බලවත්ම,ධනවත්ම  කෙනා වුනේ.. එයා මුළු ලෝකෙටම ධනවත්ම කෙනා නෙමේ.. ඒකියන්නේ එයා එයාගෙ පොරොන්දුව තාම සම්පූර්ණ කරලා නෑ..මේ නිසා රොකීව Prashanth Neel මරන්නේ නැති වෙයි කියලා ගොඩක් දෙනා හිතාගෙන ඉන්නව....
 
📌No. 3
      තව තියරියක් තමා KGF කියනේ භූමියක් මිසක් මනුස්සයෙක් නෙමේ කියන එක.. එකියන්නේ තව Rocky වගේ PowerFull අය එක්ක Kgf කතා මාලාවක් විදියට දිගටම ඇදිල යයි කියන එක [Rocky ට ලියල දුන්න හදවතේ ඉඩ පුරවන්න වෙන කෙනෙක්ට අමාරු වෙයි හැබැයි.]

📌No. 4
     Salaar ෆිල්ම් එක කෙලින්ම Kgf එක්ක ලින්ක් වෙයි කියලා ගොඩක් අය හිතුවා. ඒත් ඒක එහෙම්මම වුනා කියලා කියන්න බෑ. දැන් ගොඩක් අය කියන දෙයක් තමා Salaar කියන්නේ Rocky ට විරුද්ද වෙන සතුරෙක් කියන එක..
ඒකියන්නේ හරියට Godzilla ගැන වෙනම ගිහිලා Kong ගැන වෙනම ගිහිල්ලා Godzilla Vs Kong එකක් ආවා වගේ KGF Vs Salaar එකක් එයි කියන එක.. ඒම උනොත් හැබෑ Box Office ලෙප්ට් තමා...🔥

📌No. 5
      අවසානෙට දාන්න හිතුනා මට අනුව ජරාම තියරිය.ඒක තමයි රොකී පීනගෙන ගිහිල්ලා බේරෙයි හරි යට එයා සබ්මැරීන් එකක් තියාගෙන ඉදලා ඒකෙන් බේරිල යයි කියලා හරි, නැත්තන් KGF 3 එකේදි Yash ම රගපාන වෙන චරිතයක් ඉදී කියන තියරිය වගේ ඒවා.. මේවා හිතන 2000ට කලින් ගනන්වල මානසිකත්ව තියෙන පාවෙන ඉන්දියන් රසිකයොත් තාම ඉන්නව.

ඒනම් ඕවා තම ෆෑන් තියරීස්.. මේව වරදින්න පුළුවන්. මොකද ඉතින් කල්පිත මතවාදනේ...හොද ෆෑන් තියරි තව තිබ්බොත් KGF 3 ගැන අරන් එන්නම්කෝ.

🌚ඔයාලගේ තියරීස්,අදහස් ඒමත් Comment කරන්න අනිවාරෙන්ම🌚

🖊️Hasindu
❤9👍9
December 30, 2023 4.4K 3