මේ අවුරුද්දේ මන් කරේ කෑගල්ල / නුවර theory group class දෙකක් විතරයි… — Eranda Aththanayake - Physics — TG.ME

මේ අවුරුද්දේ මන් කරේ කෑගල්ල / නුවර theory group class දෙකක් විතරයි
Operation එකක් නිසා Revision class එක කරේත් නෑ
ලමයි 50 ක් වත් ඒ ඒ physical class එකක වත් live online class එකේ වත් හිටපු නැති අවුරුද්දක්

ඒත් මේ ප්‍රථිපල වලින් ඒ වගේ ලමයි ප්‍රමාණයක් හිටපු පන්තියක් වගේ දැනෙනවද 🤓

මේ පලවෙනි 10 ඇතුලේ ලමයි විතරයි
Full list එකක් ඉදිරියේදි ඉදිරිපත් කරන්නම්

හැමෝටම ජයම වෙන්න ඕනි ❤️

මම එරන්ද අත්තනායක
@mightyera
❤66🗿7
April 1, 2026 3K