World Cup එකක් එන්නේ ගොඩක් කාලෙකට පස්සේ..Cricket කියන්නේ,අපි හැමෝම දන්න ක්රීඩාව..නොදන්න ක්රීඩා වලට Guess කරන්න යන් නැතුව World Cup එක කාලේ ඇති තරම් මුදල් දන්න Cricket වලින් හොයන්න ලෑස්ති වෙන්න..
කරන්න තියෙන්නේ පහල පොඩි වීඩියෝ එක බලල Account එකක් හදාගන්න එක විතරයි💥
දාන මුදල දෙගුණයක් කරගන්නත් පුලුවන්💥
https://youtu.be/E_z3a0h0GxM?si=VbtW2S9Pmi82_e1r
මෙන්න මුල සිට සරලව මුදල් හොයන විදිය💪
Rejister වෙන ලින්ක් එක
මෙන්න
👇
https://888shrt.com/LANKA888
💎💎💎💎💎💎💎

1
1February 5, 2026 859 2