Budak2 MJII ni memang semua entitled eh? Nak duduk asrama sampai habis belajarla. Nak degree 2 tahun la. Nak facility semua elok2 la. Nak itula inila tak sedar diri ke korang tu boleh sambung belajar sebab MARA je. Nak demand lebih2 pegila uni lain. Yuran free semua free tak bersyukur lagi. Nak lebih2 pindah utp. Semua elok. Tapi tula korang miskin kan korang boleh amik degree tu pun baik bersyukur. Bangsa lain yg lagi bijak dr korang xleh sambung belajar pun sebab ketuanan melayu tu
Budak MJII mana yg nk gitu? Ramai je yg nak duk luar, ramai je nk degree 3 tahun, takde bacot bacot facility pun. Ke bitter dgn budak MJII je sebenarnya 🤣🤣
bodolah tak fhm konteks pula,aq fhm je member tu nk perubahan dan buat comparision yg institut kolej gitu tapi fasilititu tiptop,tapi kita level Universiti yg swasta,kampus pling tua tpi fasiliti barai
Kalau bingai tu jangan buat buat paham, kalau org tu nak perubahan dia tak attack institusi, tak perlu buat tuduhan melulu dekat satu institusi, cakap je, “facility dkt mjii elok, unikl yang level university swasta sepatutnya unikl kena ikut mjii“. Tu baru konteks untuk penambah baikan. Bukan attack personal individu. If you want improvement, go report to management unikl dumbo
August 12, 2026 838