Budak2 MJII ni memang semua entitled eh? Nak duduk asrama sampai habis belajarla. Nak degree 2 tahun la. Nak facility semua elok2 la. Nak itula inila tak sedar diri ke korang tu boleh sambung belajar sebab MARA je. Nak demand lebih2 pegila uni lain. Yuran free semua free tak bersyukur lagi. Nak lebih2 pindah utp. Semua elok. Tapi tula korang miskin kan korang boleh amik degree tu pun baik bersyukur. Bangsa lain yg lagi bijak dr korang xleh sambung belajar pun sebab ketuanan melayu tu Budak MJII mana yg nk gitu? Ramai je yg nak duk luar, ramai je nk degree 3 tahun, takde bacot bacot facility pun. Ke bitter dgn budak MJII je sebenarnya 🤣🤣 ada sebab kenapa mjii boleh transfer banyak boleh habis cepat😬😬 dah besar kan boleh fikir sendiri, belajar ni tak perlu nak dengki dengan orang lain, and takkan sebab sorang budak mjii macam tu kau nak cop satu mjii macam tu
Budak2 MJII ni memang semua entitled eh? Nak duduk asrama sampai… — BMI CONFESSIONS — TG.ME
August 11, 2026 781