Al Hatta: post #31364 — TG.ME

Al HattaMAPPING ZONE PADU ALHATTA ✅✅✅ so now direction market masih lagi bearish , tapi aku nampak peluang besar untuk kita makan pullback dulu so standby masuk zone kasi hentak 🔥🔥🔥🔥🔥 #MasukKompomBiru #TekanBediri
Zone Padu semesitnya kaw kaw profit +270PIPS !

aku selalu bgtahu korang yang gold ni memang fokus nak kebawah sell

kena tempat dan tepat mcm #ZONEINDICATORPIPS ni memang korang selamat follow direction yang betul ‼️‼️‼️

#FollowRapatMestiKaya
🔥18🆒3😍2❤1😎1
September 2, 2026 909