ලමායි ඔන්න Course එක පටන් ගත්තා🥳 ආයේ මුල ඉදන්ම පටන් ගත්තා.දැනට Binance Account තියන අය Account හදන කොටස Skip කරල ඉතුරු ටික අනිවාර්යයෙන්ම බලන්න👊 ඉක්මනින්ම දෙවනි කොටස ගේන්නම්🥳
මෙන්න ලින්ක් එක
👇👇👇👇👇👇👇👇
https://youtu.be/mO7s7fJFE1A?si=zFs8WtqVWQ_rJq4y
අනිවාර්යයෙන්ම ඔයාලගේ Comment එක ඕන ඒ වගේම වීඩියෝ එක පුලුවන් තටම් Share කරන්න නොදන්න යාලුවෝ දැනුවත් කරන්න
Forwarded fromShark Boy Sl 🦈

27
10
3
2
2August 19, 2024 1.6K 2