Forwarded from202026 MAIN REVISION | ANURADHA PERERA දවසක හැරිලා බලද්දි ජීවිතේ වෙනස් කරපු මොහොත මේ Meeting එක වෙලා තියෙයි හෙට අප්රේල් 02 බ්රහස්පතින්දා රාත්රී 8.00 ට සජීවීව විභාගයට තව මාස 4යි . දෙවන තුන්වන වර වගේම පලමු වර ලියන ලමයින්ට හැමෝටම ගැලපෙන විදිහට තමයි හෙට Meeting එක පවත්වන්නේඉතිරි කාලය නිවැරදිවම කලමණාකරණය කරගෙන A3කට යන හැටි හෙට කතාකරමු කලින් F3 ඉදන් මේපාර ENGINEERING / MEDICINE SELECT වුන අපේ 25 ලමයිනුත් MEETING එකේ කතා කරනවා. ඒනිසා F/S/C මට්ටම්වල දැනට ඉන්න ලමයින්ට අද MEETING එක ඉතා වැදගත්දැනට A/B හොද මට්ටමක ඉන්න ලමයින්ට පවා RANK එකකටම යන්න ඉතා වැදගත් කරුණු අපි කතාකරනවාදැනට මගහැරුණු පාඩම් ආවරණය කරගන්න ක්රමPAPERS ලිවීම ඇරඹීමවැඩියෙන්ම වැදගත් වෙන විෂය කොටස්SUBJECT BALANCE කිරීම මේ වෙද්දි 2025 ප්රතිඵලයෙන් ලැබිලා තියෙන්නේ මොන ප්රතිඵලයක් වුනත් ඉතුරු කාලේ කලමණාකරණය කරලා හොදම ප්රතිඵලයකට යන හැටි හෙට රෑ කතාකරමු. ආපු RESULTS එකෙන් UPSET එකේ ඉන්න, ඉස්සරහට ගේමක් ගහන්න ඉන්න හැමෝටම අනිවා මේ මැසේජ් එක දෙන්න. මොකද පණිවිඩය ගෙනියන්න පොඩි වෙලාවයි තියෙන්නේTelegram Channel එකට Join වෙලා ඉන්න https://t.me/APMR2026එක පාරක් වරදින්න පුලුවන්. ඒනිසා හැමදාටම පරදින්න එපා #දිනලා_විතරක්_ඉවරකරමුt.me/AP25RR/1476Translate11April 1, 2026 2.1K 1 1