BIOLOGY 2027 Hyper Revision අවුරුදු ගානක් Class ගියා නේද ❓ ⏳ මේ පාර… — ☬ 𝗔/𝗟 𝗟𝗘𝗦𝗦𝗢𝗡𝗦 ☬ — TG.ME

🔔BIOLOGY 2027 Hyper Revision

අවුරුදු ගානක් Class ගියා නේද ❓

⏳ මේ පාර විභාගයට හිතපු තරම් Result එකක් ගන්න බැරි උනාද 💔

📌 Papers කරනව කියලා ඔයා කලේ Theory හරියට දැන ගන්නේ නැතුව Guessing පස්සේ ගිහිල්ලා Resource book එක කටපාඩම් කරලා වැඩේ අවුල් කර ගත්ත එක නේද... 🤦‍♂️

වැරැද්ද තියෙන්නෙ ඔයා වැඩ කරන විදිහෙයි.. 🧠

✔️ හරියටම Bio ගොඩ දාගන්න නම් Mind map ගහන එක අනිවාර්යයි.

🚫2027 1st shy ලියන ළමයිත් කරන්නේ මේ ටිකමයි 🚫2026 ලියපු අය කලෙත් මේකමයි

දැන් ඇති...දැන් වත් හරි පාරට එන්න 😏

දන්න කෙනෙක්ගෙන්... Medicine ගිය කෙනෙක් ගෙන් දේවල් කරන්නේ කොහොමද කියල අහ ගන්න.. 🩺

💯 1st shy, 2nd shy හැමෝටම මොන මට්ටමක හිටියත් ගැලපෙන එකම පන්තිය

දැන්ම පහත 🌐 සමූහයට එකතුවන්න ⤵️

⛓️ https://chat.whatsapp.com/Jv0RJkRq4UFJ61Z6XwQu0o?s=cl&p=a&ilr=0

👨‍⚕️ වෛද්‍ය ශිෂ්‍යයෙකු විසින් මෙහෙය වන ජීව විද්‍යාව Hyper Revision 2027

⚡️ මුළු Syllabus එකම මාස 8 න්.
📑 සම්පූර්න අවුරුදු 20ක Past papers.
🧠 විවරණ, Mind map එක්කම.


දිනන්න ඕනේ අය විතරක් එන්න.🏆🔥
බයිලා නැත... Bio ඇත.. 👊💡

▶️ දිවයිනටම online

Royal Biology

with Shashika Jinendradasa
✔️

(MBBS-UG)


📞070-5379962
❤4❤‍🔥1🔥1
August 28, 2026 199 1